Friday, November 20, 2009

Poster 14 As It Happens 342

This post is to detail and discuss today's poster URL reveal, the post will be updated as events unfold.

If you find out the new URL before it is officially announced then please do not add it to the comments. If you do get the URL first be sure to post the details of where you got the information from otherwise the comment will be deleted.


























The URL from Ryan / @Hawaii
The URL from Ryan / @Hawaii
9:04am Sold Out
9:03am - Buy Now
8:40am - Ajira Swag
8:29am - jarofclay73 LOST fans... hold your breath...
8:20am - hawaii Ala Moana Pacific Center, a curiously corporate spot for some "LOST" geekery.
8:15am - Photo from Ryan on Facebook
8:00am - hawaii I'm at Ala Moana Pacific Center in Honolulu, HI http://gowal.la/s/AnQ
7:30am - jarofclay73 Greetings from LOST-land (a.k.a. Hawaii)!!!! I've actually been up all night working. I'll be going to the ARG site right after work.





(all times HAST)

342 comments:

1 – 200 of 342   Newer›   Newest»
Lisa said...

first ?? Maladylis

John-Paul said...

As It Happens...

Kelly said...

you are def first lisa!

The Bench Coach said...

I can't keep all these Lisas straight anymore...

John-Paul said...

More people need to discuss this IP address thing with me to make me less nervous.

Claire said...

New post!

Amy Lynn said...

Subscribing but maybe not reading so much.

Sam G said...

Here we go

Zort70 said...

Get in, sit down, belt up it's gonna be a wild ride.

Claire said...

Question: I hear people sometimes talking about checking their poster order status? Can we actually do that? I need to check my log-in password :( I can't remember.

Martyn said...

Cheers comix, but I don't think it's going to be today's print that fills that gap. Only just arrived at my destination, leaving me half an hour to find a wifi spot

Zort70 said...

Claire - try

http://actuallyitsketchup.com/dcpb/xr/body.php?module=login&id=1

JPL said...

Zort - are you referring to the "Please Fasten Seatbelt" sign that just lit up?

Just ordered a pina colada and hope that the stewardess can make it back before the oxygen masks come down.

Good Luck All!!!

Attorney Greg said...

@ Martyn - you got longer than that probably they never go live right away

Claire said...

Thanks Zort! That worked and it was exactly what I meant!

Rowe said...

I am currently crawling around my house looking for the "sweet zone" for the fastest wi-fi. I don't know what I'll do if I strike out again, desperation is setting in big time. Good luck and good vibes everyone! Let's all hope for a fair fun stress free reveal.

Daniel Sahin said...

hey i was wondering what i should do if i recevied a unsigned and not numbered screen print anyone know??

Zort70 said...

Fair hopefully, Stress free not a chance.

Zort70 said...

Daniel Sahin - I would email the customer services address and let them know.

Rowe said...

The dharma logos are awesome by the way. The pineapple and ping-pong ones are my favorites. You should make some tee-shirts Zort70...

ImAnnie/Davide said...

... so they can send me another one :D

Attorney Greg said...

You can't get them (unsigned unnumber screen prints that is)

Zort70 said...

tgcustomerservice@gmail.com

wordsequalpower said...

Daniel Sahin: Did you purchase the print via DCPB or... other means?

Zort70 said...

You can get them if someone didn't sign it !

kiwilostie said...

AG, Ive heard of one other that was not signed/numbered from the 200

Daniel Sahin said...

thanks Zort i will get to that after this reveal

hpiell said...

fingers crossed!

Lisa said...

someone else said they had a unsigned one too >>maladylis

Mike said...

@Daniel which print was it?

ImAnnie/Davide said...

i think i've read someone's comment which was saying that his/her poster wasn't signed or numbered, but i don't remember where.. here on this site, i'm sure, but i don't remember the specific post..

Zort70 said...

Daniel, I would wait a couple of hours after as there will be the usual amount of fallout from this reveal I should think.

ImAnnie/Davide said...

(s**t i'm a slow-hand :D)

Daniel Sahin said...

I bought it off damoncarlton so i know its not a fake

Daniel Sahin said...

Tim Doyle The Numbers

Attorney Greg said...

Obviously a mistake - the website explicitly says they will be signed and numbered and there will be no more made. Not trying to be a downer just relying the facts.

Faraday said...

Who is twittering at the revel?

btw - I'm not the Dennis who is one of the "contributors"

kiwilostie said...

Other one I read of was a McCarthy

maven said...

Half hour to go! :)

Good luck to all seriously trying to get a poster!

mistersh0w said...

Good luck everyone! I'm gonna need it as well.. Right now my monitors at work are all janky!

slightlyaddicted said...

Someone named naturevsscience on expressobeans got an unsigned copy of the Transmission print. According to his post, they had him send it back and sent him a replacement.

Zort70 said...

Hi Maven

Claire said...

I hope it's a good one! I'm sooo excited.

Rowe said...

Looks like Ryan is on the scene at the Pacific Center

MWolverine said...

I don't know about everyone else but this week's reveal seems a little more stressful. I think with all the Thursday reveals recently having the extra day (and the lack of clues at the beginning of the week) is making me more nervous than usual.

ImAnnie/Davide said...

Off topic, but i LOVE the way the word "Kapiolani" sounds.. Aulic. Beautiful :p

Garrett Stralnic said...

yeah, this is quite nerve racking

maven said...

Hi there, Zort!

Ryan is at the Ala Moana building and posted a pic on FB.

Sayid'sgirl said...

Good Luck to everyone today. I'm not buying unless it's something I really like.

Lisa said...

quite alot of new people here I see. I guess everyone comes here to find out what's going on as it happens. >>Maladylis

Christopher said...

My copy of the four-toed statue is numbered, but not signed...

reAnimated said...

Pic 1

CarnivalMonkey said...

Hey all. Never been able to really get in there and try for a poster. Hopefully I won't get interrupted like always!

Scoutpost said...

The time draweth nigh. May the force be with you!

Faraday said...

So no one is twittering at the revel or am I being ignored? Ryan is? What is his twitter name?

Zort70 said...

reAnimated, where was that from ?

Sayid'sgirl said...

@hawaii
@jarofclay73

ImAnnie/Davide said...
This comment has been removed by the author.
Sean said...

Heya everyone. Just about showtime, huh?

CarnivalMonkey said...

ryan is @hawaii

Justin said...

Good Luck everyone! Hope this poster's a good one and everyone gets it!

waffle said...

Just had to restart my computer. I'm glad I thought to do that now.

Eugene said...

reAnimated...who are you following?

Eugene said...
This comment has been removed by the author.
Sean said...

Yeah I can't wait to see the poster, I'm really hoping I can get my hands on this one as I've been unlucky with the only other one I tried for (the barracks)

maven said...

Not much twittering yet!

lostsailors said...

OH GOD, have I missed it all? When did that time clue come out?!

Faraday said...

Thank you.

kiwilostie said...

You are one LUCKY sailor

The Bench Coach said...

Just in time Lostsailors

Sam G said...

I found it's really convenient to follow along in my gmail account - it lets me know when there are new posts without refreshing. Also links show up. You just have to come back here to post.

Scoutpost said...

@lostsailors- last night. YOu haven't missed anything, but it all starts in about 10 minutes.

Zort70 said...

lostsailors, it was late last night / early in the morning.

Sayid'sgirl said...

lostsailors
No you haven't miss it yet. The clue came out last night.

ChrisL said...

YAY! Family fed with minutes to go... Time to get set-up. Good luck to everyone. See you on the other side...

Charles said...

Good ppl - Where do you find the link? Just refreshing DCPB? Or do I have to go to the HUB page?

maven said...

Sign of Abe Lee Realty came from Ryan on FB.

Vikas said...

First time long time

maven said...

Charles: Stay tuned here. URL will be revealed at Abe Lee Realty in Hawaii!

lostsailors said...

Wheeeeeeeeew! Last I checked was yesterday afternoon because my home computer is out getting a new hard drive (poor thing). I never thought the reveal time would go up so soon after those other clues!

Jesse t said...

i wish i could go to a reveal/event.

Dennis said...

Hey Everyone!

Fine day for a stampede...

Sean said...

I'm following @jarofclay73 and @hawaii. Am I missing anyone?

Scoutpost said...

Twitter sure is quiet!

Scoutpost said...

That's it Sean...as far as I know.

waffle said...

So excluding the red question mark, aren't there two known artists (Jay Ryan and someone I can't remember) with only two left? So who do you think we'll get today?

Charles said...

Maven - Thanks. Zort's post said bad links would be deleted..it's hard to tell which is which with so many comments. Keeping my fingers crossed though!!

reAnimated said...

@Zort, this is frim Ryans FB page.

http://www.facebook.com/ozawa

Sayid'sgirl said...

lol Dennis

Congested said...

For people who want to follow along live, and chat, come join us in the Lost ARG chat room:

http://www.lostargschat.blogspot.com/

maven said...

Hi, Dennis (Fringe was great last night!)

melbrs said...

Ugh, why do these reveals make me so nervous?

Sayid'sgirl said...

Charles
You can also follow @hawaii and @jarofclay73 on twitter if you want.

maven said...

Ryan: Ala Moana Pacific Center, a curiously corporate spot for some "LOST" geekery.

Casey said...

Just subscribing to the thread

Scoutpost said...

ugh, trying to feed my son and get him ready for preschool...not cool.

scottbphilp said...

Alright I'm sleepy but ready to go!

Chuck said...

Good luck all!

TabulaRasa said...

Fringe rocked last night! Must watch

Rowe said...

Ugh. Time is moving so slow, I just want to rip the band-aid off already

Sean said...

So we have like 5 minutes til the reveal, eh?

Sayid'sgirl said...

I just got that tweet maven.
You're getting it faster than me. :)

ImAnnie/Davide said...

The hourse before the reveals are the worst hours in my autumn, i swear.

Jesse t said...

4 minutes!

maven said...

Pic of the building from Ryan.

Sean said...

Hell, the minutes before reveals are the worst, that and the smashing of f5

lostsailors said...

I can't believe there is a reveal. I just happened to click over here for my morning office read. I feel like I haven't had time to start to freak out! Haha.

Charles said...

Sayid's girl - Thx. I am DESTINED to get this one...I hope lol

Claire said...

Sooo close! I'm nervous!

Sean said...

lol lostsailors, that's pretty lucky, at least it wasn't minutes afterwards, that would totally be something I'd do

MWolverine said...

I can almost hear the score from LOST running through my head as we wait for the reveal.

Sayid'sgirl said...

You're welcome Charles good luck.

TabulaRasa said...

I missed the last reveal by 10 minutes...traffic!

lostsailors said...

Haa, I know Sean! I am freaking out now though, that's for sure!

Charles said...

You too!

Claire said...

@MWolverine Me too! It's so intense.

melbrs said...

Good luck everyone! Here we go!

maven said...

Too quiet!!!!

Scoutpost said...

crap, now the dog wants to play. Doesn't anybody get it?!

Caryn said...

i'm hoping being in EST will pay off (fingers crossed for my first print!)

Claire said...

I'm ready! Let's do this!

Justin said...

Man, the twitter's too quiet!! don't like it

TabulaRasa said...

Is my clock off?

Sayid'sgirl said...

Scoutpost
NO they don't.

lostsailors said...

Omg Claire, I made your little icon over there (Bendiana)! I always love seeing that get around.

Scoutpost said...

Not liking this radio silence....

Sean said...

I feel ya, Justin. I'm getting awfully nervous

mistersh0w said...

can someone please explain to me how to be logged in when the print goes up, so I don't have to type in my login info?

Is that possible?

Thanks!

Zort70 said...

It's the calm before the storm

Jeremy said...

Is my clock off?

yours has a switch?

Capcom said...

It'll all be over in about 20 and 7 seconds. :o)

MeSoCrazy said...

Ran out of meeting. If this is 'We have to go back' poster I am already calling it. Just saying.

I swear these things make me sweat. I don't look good sweaty.

ImAnnie/Davide said...

mistersh0w not possible.

maven said...

Just asked Ryan "What the heck is happening?"

lostsailors said...

mistersh0w, I think that's the sucky part, you can't log in until the poster goes into "buy now" mode.

Zort70 said...

mistersh0w, you have to log in, no choice.

NDPolarBear said...

@mistersh0w


try going here

http://actuallyitsketchup.com/dcpb/xr/body.php?module=login&id=1

last time i logged beforehand and still had to reenter my info, so not sure if it will work but its worth a shot

oruga_xxx said...

hey people!!!

any chat or twitter following the evet?

thanks!

Claire said...

@Lostsailors?! REALLY! I LOVE you. The minute I saw that preview for the "Next Week on Lost" I was like OMG It's Ben and the Temple of Doom! Then I saw the picture and it's just about my favorite thing ever.

It's awesome. Good job!!

Caryn said...

mistershow: i've heard it doesn't really help as it directs you to a different page, but I don't know if that's true, I haven't ahd any luck yet

mistersh0w said...

That's what I thought... whew... Thought I was doing something wrong...

I had tried it before to no avail.

Thanks guys!

maven said...

Twitter silence!

The Bench Coach said...

almost too quiet...

Scoutpost said...

This is unprecedented...yikes.

oruga_xxx said...

TWITTER SILENCE??? xDDDD

OMG.

Where can we find the url then?

Sayid'sgirl said...

Hellloooo

Scoutpost said...

It's coming...

MeSoCrazy said...

Tweet. Tweet. I need a tweet.

The Bench Coach said...

hold your breath....

Sayid'sgirl said...
This comment has been removed by the author.
bryan said...

nosuchthingascurses.com

Sam said...

one of the known urls works

maven said...

Jarofclay says to hold our breaths!

reAnimated said...

I have the link.. but dont want to post prematurely,.

Claire said...

Neeeddd url.... neeed it...

Ben Ritter said...

It's only been four minutes. Not *that* long.

ImAnnie/Davide said...

BEAUTIFUL

Capcom said...

Wow, isn't anyone at the site? What about that guy who has the Hawaii/Lost blog?

PessimisticLines said...

Oh, that's CREEPY!

Brendan said...

http://nosuchthingascurses.com/dcpb/ToddSlater233081/

Sean said...

i hateeeeeeeeee waiting

Cranklinstein McFranklinstein said...

UGLY

reAnimated said...

CREEPY!

Claire said...

OMG OMG A BEN ONE OMG OMG OMG OMG OMG OMG THERE IS A GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Charles said...

Nosuchthingascurses - fake?!

Caryn said...

omg... i need that

Steve said...

Todd Slater is awesome, glad he did one of the prints. Now I just have to hope I can get one.

Vikas said...

very creepy
too creepy
pass

Claire said...

I'M SCARED I WON'T GET ONE IM FREAKING OUT OMG OMG

Sean said...

OMG!!

MeSoCrazy said...

Holy this is what so many people have wanted. Yay for them.

Zort70 said...

Not fake, real

feel_the_insanity said...

In a word...yuck.

lostsailors said...

Oh god THE BEN POSTER finally. I am going to bawl when I miss this one.

@Claire, I actually have a Temple of Doom one, I will grab it for you when all this passes!

maven said...

How was the URL found?

Scoutpost said...

is that the real one...I know it works, but we have no confirmation from Ryan or Jarofclay

The Bench Coach said...

i don't think it's real

Sam G said...

Wow! Certainly worth the wait.

Sayid'sgirl said...

That is sweet! But I'm not a Ben fan. Good luck everyone who wants it.

Scoutpost said...

That's it...jarofclay confirmed it.

MeSoCrazy said...

As always good luck to everyone who wants this. Go go go go.

PessimisticLines said...

That's definitely a Slater.

The Bench Coach said...

wow...confirmed

Claire said...

I'm ready, I'm so ready!!

milesaway said...

It's so ugly, yet so awesome

Brendan said...

I found it, its real.

Zort70 said...

jarofclay reported it

The Bench Coach said...

no thanks...good luck all!

thorsten said...

my name is henry gale, my name is benjamin linus, my name is…

maven said...

My name is Henry Gale, my name is Ben Linus, my name is......

Capcom said...

I think I'll pass too.

waffle said...

Screw Ben, I'm happy for the bunny!

Caryn said...

if someone orders this poster just for the sake of ordering it, and does NOT want it. In case I don't get a successful order, PLEASE let me know tunafish@gmail.com

ChrisL said...

Be cool - anyone that doesn't like it try to get one for those that do. Good Luck.

Emily said...

work internet is way too slow for me to have a chance

Charles said...

Yeah...I'm kind of disappointed. Ben is my fav character but i'm not feeling the poster.

Good luck to all.

DaveLinneweh said...

Hmm, it looks pretty cool, I'm guessing it's better in real life, not that I'll be lucky enough to get one. I wish I had managed to get my hands on the swan print, that's my favorite.

Good luck everyone, I love this part where I constantly refresh over and over!

Emily said...

PS that is uber creepy

maven said...

Looks like they got some Ajira swag (From Ryan)

MeSoCrazy said...

(Need to go back to meeting) But this poster rocks. It totally captures the creepy of Ben and has the bunny like everyone wanted. I won't be trying for this as it isn't one that I 'need' but for all those that do, I'm so excited about this. Really really cool.

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 342   Newer› Newest»